Η αλυσίδα Domino’s Pizza ανέθεσε στη Sarah Barron, πρώην Chief Growth Officer της Costa Coffee, τη θέση της Chief Marketing Officer, η οποία «χήρευε» από τον περασμένο Φεβρουάριο. Η Sarah Barron αναλαμβάνει τα νέα της καθήκοντα μέσα στον Ιανουάριο, διαδεχόμενη τον Simon Wallis, International Managing Director της εταιρείας, ο οποίος διατελούσε και προσωρινός CMO και θα αναλάβει, από την 1η Φεβρουαρίου, τον ρόλο του Chief Transformation Office.
Στην πολυετή εμπειρία της Sarah Barron περιλαμβάνονται 11 χρόνια στην Cadbury, όπου ανήλθε στη θέση της Managing Director για το premium brand, Green & Black’s. Ακολούθως, εργάστηκε για αρκετά χρόνια ως ανεξάρτητη σύμβουλος, ενώ, το 2016, προσελήφθη από την Costa ως Chief Marketing Officer και ανήλθε στη θέση της CGO το 2019. «Είμαι πολύ χαρούμενος που υποδέχομαι τη Sarah στην ομάδα της Domino’s. Φέρει ένα μεγάλο πλούτο εμπειρίας από τόσα μεγάλα brands, καθώς και την πολύτιμη εμπειρία της συνεργασίας με μια εταιρεία franchise», δήλωσε ο Dominic Paul, Chief Executive του Domino’s Pizza Group.
(Πηγή: Campaign)