Παρουσίασε νέα προϊόντα, ειδικά σχεδιασμένα για τις διεθνείς αγορές

Στο πλαίσιο της έκθεσης, η Δωδώνη παρουσίασε το ευρύ χαρτοφυλάκιο των 80 αμιγώς ελληνικών προϊόντων της, ενώ για πρώτη φορά το κοινό είχε την ευκαιρία να γνωρίσει τα νέα γαλακτοκομικά είδη Δωδώνη, ειδικά σχεδιασμένα για τις διεθνείς αγορές, τη νέα βαρελίσια φέτα και τη νέα βιολογική φέτα Δωδώνη. Παράλληλα, η εταιρεία παρουσίασε τις νέες συσκευασίες των στραγγιστών γιαουρτιών Δωδώνη, οι οποίες σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για τις αγορές του εξωτερικού. Η εταιρεία βρίσκεται ήδη σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις για την τοποθέτηση των γιαουρτιών της στα ράφια μεγάλων ευρωπαϊκών σούπερ μάρκετ. Κύριος στόχος της εταιρείας είναι η ανάπτυξη των εξαγωγών της στις 35 χώρες στις οποίες διαθέτει ήδη παρουσία, αλλά και η είσοδος σε νέες αγορές.