Η DKNY κυκλοφορεί το νέο logo της μάρκας ως non-fungible token (NFT). Πρόκειται για αντικείμενα τα οποία υπάρχουν μόνο ψηφιακά και θεωρούνται συλλεκτικά, καθώς δεν διαθέτουν άλλο αντίγραφο στον κόσμο. Με στόχο να αναδείξει το λανσάρισμα αυτό, η DKNY θα δημοπρατήσει το πρώτο της NFT με το νέο logo, με σκοπό να βοηθήσει το American Nurses Foundation.

Το νέο logo είναι εμπνευσμένο από την τοιχογραφία της DKNY, στη Νέα Υόρκη, η οποία αποτυπώνει την «Πόλη που δεν κοιμάται», χρησιμοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη (AI). Όπως επισημαίνει η ίδια η εταιρεία, στο έργο αυτό, τα ορόσημα της πόλης ζωντανεύουν με ταχύτητα, μαζί με ένα ηχητικό τοπίο από αναφορές ειδήσεων, φωνές ραδιοφώνου και μαρτυρίες για την πόλη της Νέας Υόρκης.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που η DKNY θα λανσάρει το νέο μας logo, μέσα από αυτήν τη μορφή τέχνης», δήλωσε ο Jeffrey Goldfarb, Executive Vice President του G-III Apparel Group, μητρική της DKNY.