Στο πλαίσιο αύξησης της ζήτησης για programmatic.

Σε ενοποίηση όλων των μονάδων διαφημιστικής τεχνολογίας προχώρησε η Disney, δημιουργώντας την ομάδα Διαφημιστικές Πλατφόρμες. Οι ομάδες των Hulu και Direct-to-Consumer and International Technology της Disney θα βρίσκονται πλέον κάτω από την ίδια ομπρέλα με αποστολή τη δημιουργία στρατηγικών και διαφημιστικών προϊόντων παγκοσμίως σε linear, digital και streaming.

Ο Jeremy Helfand, μέχρι πρότινος VP & Head of Ad Platforms του Hulu, τίθεται επικεφαλής της νέας ομάδας και θα αναφέρεται στον Aaron LaBerge, EVP και CTO of DTCI Technology. «Η διαφήμιση είναι μια πτυχή ζωτικής σημασίας για τη Disney», δήλωσε ο LaBerge. «Υπό την ηγεσία του Jeremy, η ομάδα Διαφημιστικές Πλατφόρμες θα συνεργαστεί στενά με την ομάδα Διαφημιστικών Πωλήσεων της Disney, ώστε να δημιουργήσουν μια ενοποιημένη διαφημιστική πλατφόρμα, με άξονα τον end-to-end αυτοματισμό, τα data και το measurement, καθώς και διαφοροποιημένες διαφημιστικές εμπειρίες».

Σύμφωνα με τη Rita Ferro, President of Ad Sales and Partnerships της Disney, η εταιρεία αναζητά την καινοτομία καθώς όλο και περισσότεροι πελάτες ζητούν ευέλικτες και programmatic επιλογές. «Το επόμενο διάστημα, θα δείτε μια πολύ μεγάλη ώθηση προς αυτή την κατεύθυνση, ώστε να διασφαλίσουμε ότι κάθε τι που φέρνουμε στην αγορά προκύπτει από data και τεχνολογία».
(Πηγή: AdWeek)