Στον Asad Ayaz, μέχρι πρότινος President of Marketing της Walt Disney Studios, αναθέτει η Disney τον νεοσύστατο ρόλο του Chief Brand Officer. Στο πλαίσιο των νέων καθηκόντων του, ο Asad Ayaz θα αναπτύσσει και θα επιβλέπει το core branding της Disney παγκοσμίως σε όλη την γκάμα του περιεχομένου και των εμπειριών της εταιρείας.
Θα απευθύνεται δε στο CEO της Walt Disney Company, Bob Iger. Η αναβάθμιση του υψηλόβαθμου στελέχους ακολουθεί την προαγωγή του Joe Earley από τη θέση του Προέδρου του Hulu σε Πρόεδρο της direct-to-streaming consumer δραστηριότητάς του.
Στον νέο αυτό ρόλο ο Asad Ayaz θα ηγείται του core branding της εταιρείας, το οποίο περιλαμβάνει εσωτερικό και εξωτερικό branding, συνεργασίες και παρουσία στα social media, επισημαίνει η εταιρεία.
Επιπλέον, θα ηγείται του brand strategy σε όλες τις επιχειρηματικές οντότητες και θα προτεραιοποιεί το franchising της Disney σε συνεργασία με τον Bob Iger, ενώ, παράλληλα, θα είναι επικεφαλής της παγκόσμιας καταναλωτικής έρευνας. Ο Asad Ayaz εργάζεται στην Disney τα τελευταία 18 χρόνια σε μια σειρά marketing ρόλων.
(Πηγή: AdAge)