Η Marlena Lazar επέβλεψε το δημιουργικό της αλυσίδας επί 14 χρόνια

(IΛΙΝΟΙΣ) Δικό της «παιδί» θεωρείται το διάσημο tagline «I’m lovin’ It», που υπογράφει τη διαφήμιση της McDonald’s σε παγκόσμιο επίπεδο. «Ως Chief Creative Officer ενός από τα πλέον αναγνωρίσιμα brands παγκοσμίως, η M. Lazar είχε σημαντική επίδραση τόσο στην McDonald’s, όσο και στη διαφημιστική βιομηχανία συνολικά», ανέφερε εκπρόσωπος της αλυσίδας. Όπως είναι γνωστό, η McDonald’s διεξήγαγε πρόσφατα δημιουργικό spec για rebranding, με ανάδοχο την Leo Burnett. Νέα καμπάνια αναμένεται να λανσαρισθεί τον επόμενο χρόνο.