Τον τίτλο του «Influencer Agency of the Year» κατέκτησε η Digital Minds στα πρώτα Influencer Markering Awards που διεξήχθησαν στις 19/12 στο Box Athens, παράλληλα με τα 17 βραβεία που απέσπασε για τις επιτυχημένες digital ενέργειες που πραγματοποίησε το 2019.

Με 2 Platinum, 8 Gold, 2 Silver και 4 Bronze βραβεύτηκαν μερικές από τις πιο σημαντικές καμπάνιες της περασμένης χρονιάς. Πιο αναλυτικά, η Digital Minds βραβεύτηκε με 3 βραβεία για την «Σ’αγαπώ, Μ’αγαπάς: η Δήμητρα και ο Θοδωρής πιο ντίτζιταλ από ποτέ» σε συνεργασία με την Cosmote, με 4 για το project Unboxholics for Germanos, καθώς και με 2 βραβεία για τα projects «Nerzhul – Lion Wild Launch». Επίσης από ένα βραβείο απέσπασαν οι συνεργασίες της Digital Minds με τo Frulite, το Lion Wild, το What’s Up, το Liposan Crayons, τον Γερμανό αλλά και για το livestream με τον 2J.