Παρουσιάστηκαν ακόμα, βέλτιστες πρακτικές νέων τεχνολογιών με εφαρμογή στον τουρισμό

Την πρώτη ημέρα, το Συνέδριο ασχολήθηκε με τις διεθνείς τάσεις του τουρισμού και παρουσίασε τόσο τα σημαντικά αποτελέσματα της στρατηγικής συνεργασίας Δήμου Αθηναίων – Εταιρείας Ανάπτυξης & Τουριστικής Προβολής Αθηνών – Marketing Greece, όσον αφορά στην προώθηση του προορισμού της Αθήνας, όσο και τη μελέτη του SETE Intelligence σχετικά με το προφίλ των πελατών των προϊόντων Ήλιος & Θάλασσα, City Break και Πολιτιστικός τουρισμός. Η δεύτερη ημέρα, εστίασε στη θωράκιση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, στην άμβλυνση της εποχικότητας και στη συμβολή του τουρισμού στις τοπικές κοινωνίες.

Παρουσιάστηκαν βέλτιστες πρακτικές νέων τεχνολογιών και πώς αυτές μπορούν να εφαρμοστούν στον τουρισμό του 21ου αιώνα και πραγματοποιήθηκε η βράβευση των νικητών του 1ου Μαραθωνίου Ανάπτυξης Εφαρμογών για τον Τουρισμό, SETE Tourism Crowdhackathon. Το Συνέδριο ολοκλήρωσε τις εργασίες του παρουσιάζοντας τις ευκαιρίες απασχόλησης που ο τομέας παρέχει μέσω των προγραμμάτων εκπαίδευσης και τους τρόπους με τους οποίους επενδύει στην τουριστική εκπαίδευση των νέων.