Εκπρόσωπος της εταιρείας επιβεβαίωσε την είδηση, σχολιάζοντας σχετικά: «Αποτελεί καλή πρακτική για τη βιομηχανία η αναθεώρηση ενός τόσο σημαντικού λογαριασμού media κάθε λίγα χρόνια. Έχουμε αποφασίσει ότι είναι απαραίτητο να αναθεωρήσουμε τα media agencies με τα οποία συνεργαζόμαστε παγκοσμίως, προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι θα συνεχίσουμε να διατηρούμε ηγετική θέση αναφορικά με το media planning και τον data-driven σχεδιασμό marketing».

Ο κολοσσός των αλκοολούχων, με brands όπως τα Smirnoff, Johnnie Walker, Guinness και Bailey’s, δαπανά περί τα 320 εκατ. δολάρια ετησίως σε measured marketing διεθνώς, σύμφωνα με το data consultancy COMvergence. Η Carat, του δικτύου Dentsu Aegis, χειρίζεται αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο μέρος του παγκόσμιου media buying και planning λογαριασμού της Diageo, μετά από spec το 2016. Η Carat ξεκίνησε τη συνεργασία της με την εταιρεία ως media agency of record στις ΗΠΑ ήδη το 2010, μετά από διαγωνιστική διαδικασία στην οποία συμμετείχε και το μέχρι πρότινος συνεργαζόμενο agency, η MediaCom της WPP.
(Πηγή: AdWeek)