Διεθνείς τάσεις, νέες πρακτικές και ενιαία μέτρηση στο επίκεντρο του TV & Video Conference

Έτσι, καίριο σημείο του επερχόμενου TV & Video Conference (www.tvandvideoconference.gr) αποτελεί η εισαγωγική ενότητα όπου η Anna Bager, Senior Vice President του αμερικανικού ΙΑΒ, με ευθύνη των τομέων Video και Mobile, θα δώσει μία πλήρη επισκόπηση των τελευταίων τάσεων στην κατανάλωση video περιεχομένου, τόσο σε ό,τι αφορά το είδος (ενημερωτικό, ψυχαγωγικό, χρηστικό κ.ο.κ.), όσο ακόμα περισσότερο, τον τρόπο πρόσβασης.

Παράλληλα, θα αναλύσει εκτενώς τις σημαντικότερες καινοτομίες στο κομμάτι του digital video advertising, επισημαίνοντας βέλτιστες πρακτικές που αποδίδουν κάλλιστα τόσο για διαφημιζόμενους και agencies, όσο και για παρόχους περιεχομένου.

Στην ίδια ενότητα, ο Jorge Papanicolau, Director for Total Audience Measurement της The Nielsen Company θα παρουσιάσει τις πρωτοποριακές νέες μεθόδους που αναπτύσσονται από την εταιρεία στις πλέον προηγμένες αγορές. Τούτες αφορούν στην ενιαία μέτρηση κοινού ανεξαρτήτως χρόνου και συσκευής πρόσβασης στο περιεχόμενο και αναμένεται να αποτελέσουν κομβική καινοτομία, καθώς θα επιτρέψουν στην αγορά να λειτουργεί με ενιαία μεγέθη, διευκολύνοντας και επιταχύνοντας την ανάπτυξή της.