Ανοιχτή επιστολή από επικεφαλής agencies και πλατφορμών στη Μ. Βρετανία.
Ανοιχτή επιστολή αλληλεγγύης στην μαύρη κοινότητα δημοσίευσαν διαφημιστικοί φορείς και επικεφαλής ορισμένων από τα μεγαλύτερα agencies της Μεγάλης Βρετανίας, αναλαμβάνοντας τη δέσμευση να εφαρμόσουν μέτρα κατά της ανισότητας. Ανάμεσα στους πάνω από 200 υπογράφοντες βρίσκονται εκπρόσωποι των WPP, Publicis, Facebook και IPA, οι οποίοι πήραν την πρωτοβουλία στη σκιά της δολοφονίας του George Floyd από την αμερικανική αστυνομία.
Σε αυτό το πλαίσιο, ζητείται από όλους τους ηγέτες της βιομηχανίας να προχωρήσουν συνειδητά σε δράσεις για τη στήριξη μαύρων ταλέντων σε αυτή τη συγκυρία, με τους συντάκτες της επιστολής να δεσμεύονται να το πράξουν με 10 τρόπους. Ανάμεσα σε αυτούς είναι το να καταστήσουν την εκπροσώπηση βασικό στοιχείο της αποστολής τους, να μιλούν ανοιχτά ενάντια στον ρατσισμό και να χρησιμοποιούν τα εταιρικά κανάλια για την καταπολέμησή του, να δώσουν τη δυνατότητα στους εργαζομένους τους να κατανοήσουν τη θετική προκατάληψη υπέρ των λευκών και να διασφαλίσουν ότι η διαφήμισή τους δεν προωθεί ρατσιστικό περιεχόμενο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η διαφορετικότητα στο εργατικό δυναμικό της διαφημιστικής βιομηχανίας βρίσκεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα: σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της IPA για τη Μ. Βρετανία, ο αριθμός εργαζομένων αλλά και στελεχών του C-suite από μειονοτικές ομάδες είναι εξαιρετικά χαμηλός και κινείται πτωτικά. (Πηγή: TheDrum)