(ΛΟΝΔΙΝΟ) Ωστόσο, η Ευρωπαϊκή διαφημιστική αγορά εξακολουθεί να υστερεί, επισημαίνει το Global AdView Pulse της Nielsen. Τη μεγαλύτερη άνοδο σημείωσαν οι αναδυόμενες αγορές, επιβεβαιώνοντας έτσι την ύπαρξη μακροπρόθεσμης τάσης. Οι πλεόν ταχύτατα αναπτυσσόμενες αγορές ήταν της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, με ποσοστό 19,6% σε σύγκριση με το 2011, ενώ στη Λατινική Αμερική, οι διαφημιζόμενοι αύξησαν τη δαπάνη τους κατά 4,9%. Γενκά, η διαφημιστική δαπάνη σε παγκόσμιο επίπεδο μοιάζει να ανακάμπτει, τη στιγμή που η Ευρώπη παραμένει η μόνη περιοχή με πτώση της τάξης του 3,8%. Εξαίρεση η αγορά της Μ. Βρετανίας, όπου σημειώθηκε άνοδος 2% το τετράμηνο προ των Ολυμπιακών Αγώνων του 2012.