Η παγκόσμια διαφημιστική αγορά ανακάμπτει από τις επιπτώσεις της πανδημίας και επανέρχεται σε υγιείς ρυθμούς, σύμφωνα με τα ευρήματα του τελευταίου Ad Spend Report της Dentsu. Συγκεκριμένα, τα τελευταία στοιχεία αναφέρουν ότι το παγκόσμιο ad market θα αναπτυχθεί 10,4% φέτος, αγγίζοντας συνολικό ad spend 634 δισ. δολάρια, ποσό σχεδόν διπλάσιο από την πρόβλεψη 5,8% του Ιανουαρίου.

Αύξηση σημείωσαν και οι μετρήσεις της Dentsu για την πορεία της αγοράς πέρυσι, καθώς η αρχική μείωση 8,8% έπεσε στο 7,2%. Συνυπολογίζοντας τα 2 στοιχεία, αναφέρεται ότι, φέτος, η παγκόσμια αγορά καταγράφει αύξηση 2,5% σε σχέση με το 2019. Επιπλέον, η ανάλυση της Dentsu ανά media sector παρουσιάζει ότι, φέτος, το ήμισυ του παγκόσμιου ad spend επενδύθηκε στο digital, με την ανάπτυξή του να αναμένεται να αγγίξει το 15,1% σε σχέση με την αρχική πρόβλεψη για 10,1%.

Επιπλέον, η έρευνα αυξάνει τις αρχικές προβλέψεις της στα περισσότερα κανάλια, με το αμέσως επόμενο να είναι η linear TV, η οποία από την αρχική πρόβλεψη της τάξης μόλις του 1,7% ανέρχεται σε 7,1%. Στο πλαίσιο του digital, τα social media σημειώνουν τις καλύτερες επιδόσεις, με την πρόβλεψη ανάπτυξης να αναπροσαρμόζεται από 18,3% στο 23%.

(Πηγή: Campaign)