Μια νέα λύση για contextual στόχευση ανέπτυξε Dentsu. Όπως υποστήριξε ο Akash Jairath, Media Chief Product Officer της Dentsu, το Contextual Intelligence θα προσφέρει στους πελάτες της μεγαλύτερη διαφάνεια στις programmatic συμφωνίες σε σχέση με third-party συνεργασίες.

Οι διαφημιζόμενοι θα είναι σε θέση να δουν το πραγματικό περιεχόμενο της ιστοσελίδας στο οποίο αγοράζουν χώρο και το πώς τα κριτήριά τους οδήγησαν στις συγκεκριμένες τοποθετήσεις, επιτρέποντάς τους να κάνουν προσαρμογές. Οι marketers εισάγουν keywords που συνδέονται με τις καμπάνιες τους, έπειτα επιλέγουν από μια λίστα από σχετικά URLs που πωλούνται μέσω των demand-side συνεργατών της Dentsu και πληρώνουν ένα CPM-based fee για κάθε τοποθέτηση. Μπορούν να ανανεώσουν τις παραμέτρους στόχευσης καθημερινά.

Η μάρκα κοσμημάτων Pandora χρησιμοποίησε πιλοτικά το Contextual Intelligence την περίοδο του Αγίου Βαλεντίνου φέτος. Οι διαφημίσεις που τοποθετήθηκαν μέσω αυτού αντιπροσώπευαν μόλις το 2% της δαπάνης της καμπάνιας και έφεραν 36% των εσόδων και 24Χ επιστροφή στην επένδυση, σύμφωνα με την Dentsu. Η λύση που λανσάρεται στις ΗΠΑ συμπληρώνει αυτή της Μ. Βρετανίας, με την εταιρεία να σχεδιάζει να τις ενοποιήσει σε παγκόσμιο offering, προσθέτοντας και άλλες γλώσσες, εκτός από τα αγγλικά.

(Πηγή: Adexchanger)