Στις τάξεις της «αντίπαλης» Omnicom βρήκε η Dentsu International το ιδανικό πρόσωπο για την πλήρωση του νεοσύστατου ρόλου του Global Chief Strategy Officer. Ο Alex Hesz, ο οποίος υπηρέτησε επί μία δεκαετία στην Adam&Eve/DDB και το παγκόσμιο δίκτυο της DDB, θα εργαστεί στους τρεις βασικούς πυλώνες της Dentsu International, media, creative και customer experience management (CXM), με έναν διπλό ρόλο: θα έχει την εποπτεία τόσο της στρατηγικής των πελατών, όσο και της εταιρικής στρατηγικής για το agency group.

Ο Hesz εντάχθηκε στην Adam&Eve το 2011, όταν ήταν ακόμη ανεξάρτητο agency, και ανελίχθηκε στη θέση του Chief Strategy Officer UK, για να προσθέσει στη συνέχεια την περιοχή EMEA και να αναλάβει τελικά παγκόσμιο ρόλο.

Η Dentsu International έχει ως στόχο να αποτελέσει το «πιο ενοποιημένο agency network» και περιέγραψε την επιστράτευση του Hesz ως κομβικής σημασίας. H Wendy Clark, Global Chief Executive της εταιρείας και πρώην συνεργάτης του Henz στην DDB, σχολίασε: «Ο ρόλος αυτός είναι καθοριστικός για την ενοποίηση του συνολικού μας offering σε media, CXM και creative, προσφέροντας ανάπτυξη και δημιουργικότητα για τους πελάτες, με την ταχύτητα και την αποτελεσματικότητα που απαιτούνται».

(Πηγή: Campaign)