Παρελθόν θα είναι, έως το τέλος Μαρτίου, το brand Vizeum, καθώς ο όμιλος Dentsu επιβεβαίωσε τη συγχώνευσή του με την iProspect, η οποία μετασχηματίζεται σε ένα end-to-end media agency, ως συμπληρωματικό της Carat. Η συγχώνευση ξεκίνησε επισήμως αυτήν την εβδομάδα. Η Amanda Morrissey, Global President της iProspect, εργαζόταν ήδη για τον σχεδιασμό της, ο οποίος περιλαμβάνει και μια σειρά από workshops με πελάτες, ώστε να διευκρινιστούν τα κενά της αγοράς που θα μπορούσε να καλύψει πιο αποτελεσματικά το νέο agency. Η Dentsu σχεδίαζε τη συγχώνευση των agencies στη Βρετανία από τον Νοέμβριο, ωστόσο είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία επιβεβαιώνει την κατάργηση διεθνώς του brand Vizeum.

Η νέα iProspect θα αποτελείται από 8.000 άτομα, που θα εργάζονται σε 126 γραφεία 93 χωρών με την περιοχή ΕΜΕΑ να είναι η μεγαλύτερη όλων με 5.130, εκ των οποίων τα 600 στη Βρετανία. Όσο για τον λόγο που επελέγη η iProspect, η A. Morrissey εξήγησε ότι είναι πιο διευρυμένη διεθνώς, και ταιριάζει καλύτερα με το χαρακτηριστικό του «performance-driven brand-building» agency, από τη Vizeum ή κάποιο καινούργιο agency. Ωστόσο, σημείωσε ότι «αποτελούσε εξαιρετικό brand από πλευράς media planning, το οποίο επιθυμεί να διατηρήσει και η νέα iProspect».

(Πηγή: Campaign)