Σε συνέχεια της λειτουργίας του τμήματος gaming, DGame, σε Βρετανία και Ιρλανδία τον περασμένο Νοέμβριο, ο όμιλος Dentsu ιδρύει τώρα ένα global integrated agency για brands τα οποία διαφημίζονται στον gaming χώρο, με την ονομασία Dentsu Gaming.

Το νέο brand θα συγκεντρώνει πόρους τόσο από την Dentsu Japan, όσο και από την Dentsu International, συμπεριλαμβανομένων των media agencies Carat, Dentsu X και iProspect, των creative agencies Dentsumcgarrybowen και Isobar, του customer experience agency Merkle, καθώς και του Content Business Design Centre στο εσωτερικό της Dentsu. Στην Dentsu Gaming θα ενσωματωθεί και το τμήμα DGame.

Επικεφαλής Regional Gaming Solution θα είναι οι Yoshimasa Nakano, Dan Holland, Mauro Nogare και Jamie McConville, οι οποίοι θα συντονίζουν την προσέγγιση της εταιρείας στην Ιαπωνία, την Αμερική και στις περιοχές ΕΜΕΑ και APAC αντίστοιχα, συγκροτώντας την κεντρική διεθνή ηγεσία της Dentsu Gaming. «Φιλοσοφία μας είναι ότι το gaming αποτελεί κάτι περισσότερο από διαφήμιση. Αφορά στη δημιουργία, ενίσχυση και προσθήκη momentum τόσο στην κουλτούρα, όσο και ευρύτερα στο industry», δήλωσε σχετικά ο Keiichi Yoshizaki, Executive Officer στην Dentsu Inc. (Πηγή: Campaign)