Στο φετινό World Economic Forum, η Deloitte αναδείχθηκε για 3η συνεχή χρονιά από την Brand Finance ως το πιο ισχυρό και σημαντικό σε αξία brand εμπορικών υπηρεσιών, με αξία 27 δισ. δολαρίων και πιστοληπτική ικανότητα ΑΑΑ+. Ο CEO της Deloitte Ελλάδας, Δημήτρης Kουτσόπουλος, δήλωσε: «Το ότι διατηρήσαμε την πρώτη θέση σε μια χρονιά που βιώσαμε τη χειρότερη παγκόσμια οικονομική και δημόσιας υγείας κρίση της γενιάς μας, αποτελεί απόδειξη της συλλογικής μας ανθεκτικότητας και προσπάθειας».
08/02/21
CATEGORIES: Marketing
Η Deloitte, μεγαλύτερο σε αξία brand στις εμπορικές υπηρεσίες
Για 3η συνεχή χρονιά, σύμφωνα με την Brand Finance
Από Marketing Week Online
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ