Την πρώτη πανευρωπαϊκή της καμπάνια

(ΔΟΥΒΛΙΝΟ) Η καμπάνια, με την ονομασία «Low fares. Made simple», σχεδιάστηκε για να αναστρέψει την αρνητική εικόνα της Ryanair και να επικοινωνήσει τις βελτιωμένες της υπηρεσίες. Θα καλύψει τηλεόραση, τύπο, outdoor και digital. Δημιουργός της είναι ο chief creative officer της Dare, Sean Thompson, και θα «τρέξει» από τις 11 Απριλίου σε Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία, Ιταλία και Ισπανία. Είναι η πρώτη φορά εδώ και 20 χρόνια, που η Ryanair συνεργάζεται με εξωτερικό agency, αφού χειρίζονταν in-house τις διαφημίσεις της, οι οποίες συχνά δεν λάμβαναν την έγκριση του Advertising Standards Authority.