Επίσημος συνεργάτης influencer marketing του TikTok είναι πλέον η πλατφόρμα software CreatorIQ, δίνοντας πρόσβαση στους πελάτες της σε metrics δημιουργών και περιεχομένου από το TikTok Creator Marketplace. Οι μάρκες θα μπορούν έτσι να βλέπουν τα first-party insights του TikTok αναφορικά με τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού, τις αναπτυξιακές τάσεις και τις επιδόσεις των videos.

Ο Tim Sovay, Chief Operating Officer της CreatorIQ, δήλωσε σχετικά: «Η συνεργασία αυτή θα δώσει τη δυνατότητα στους πελάτες της CreatorIQ να συνδυάσουν τα first-party data και analytics του TikTok με τις δικές μας ισχυρές λύσεις measurement για να δημιουργήσουν πραγματικά αποτελεσματικές, ROI-based καμπάνιες.

Επίσης, συνεισφέρει επιπλέον data στην προσπάθειά μας να αναπτύξουμε standard benchmarks για όλο το industry». Το TikTok αριθμεί περισσότερους από 1 δισ. μηνιαίους χρήστες, ενώ δημοφιλείς TikTokers έχουν εκατομμύρια followers. Ωστόσο, η σύνδεση με τον σωστό influencer για κάθε brand απαιτεί χρόνο, χρήμα και data. Η νέα συνεργασία αναμένεται να διευκολύνει την επιλογή και να συμβάλλει στην ανάπτυξη αποτελεσματικών καμπανιών.

(Πηγή: AdAge)