Νικήτρια στο spec των Max Stores αναδείχθηκε η Cream. Η νέα συνεργασία αφορά δημιουργικό και media, καθώς και την παρουσία του brand σε όλα τα Μέσα.
Σκοπός είναι η ενίσχυση της εικόνας της μάρκας και η αύξηση του awareness για τα στοιχεία που κάνουν τα Max Stores να διαφοροποιούνται στο segment τους, μέσω της ενεργοποίησης σε online και offline touchpoints με τον καταναλωτή, ώστε να είναι εκείνα στην κορυφή των top of mind επιλογών του.
Σημειώνεται ότι τα Max Stores διαθέτουν ένα δίκτυο εννέα φυσικών καταστημάτων στην Αττική και το online store maxstores.gr, ενώ αποτελούν, σύμφωνα με την εταιρεία, one stop προορισμό για παιχνίδια, βιβλία, σχολικά, είδη κατασκευών και ζωγραφικής και εποχιακά είδη, με υψηλή ποιότητα και προσιτές τιμές.