Η ContactPigeon λανσάρει Customer Data Platform, ειδικά για retailers, για αύξηση των B2C πωλήσεων. Το retail CDP της ContactPigeon αντιπροσωπεύει τη μεγαλύτερη εξέλιξη της πλατφόρμας από τη δημιουργία της μέχρι σήμερα, όπως επισημαίνει η εταιρεία. Βασίζεται στη συλλογή και ανάλυση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο και με τη βοήθεια predictive AI μοντέλων επιτρέπει όχι μόνο τη δημιουργία και το διαμοιρασμό αναφορών αλλά και μετατρέπει άμεσα τις προβλέψεις της καταναλωτικής συμπεριφοράς σε marketing ενέργειες.

To CDP της ContactPigeon διαθέτει τα εξής χαρακτηριστικά: Ολοκληρωμένο data integration για ενοποιημένα προφίλ πελατών, Προσαρμοσμένα data models, Predictive analytics, Personalized Product recommendations, Dashboards σχεδιασμένα από retailers για retailers, Segmentation και εξατομίκευση, Παραγωγή περιεχομένου με την υποστήριξη ΑΙ, Cross-channel, omnichannel coordination και Data explorer.

«Το νέο μας product update αποτελεί σημαντικό ορόσημο στον στόχο μας να εξοπλίσουμε τις επιχειρήσεις με τα AI εργαλεία που χρειάζονται για πραγματικά εξατομικευμένη επικοινωνία, προαναγγέλλοντας μια νέα εποχή για την εταιρεία μας», σχολιάζει ο Γιώργος Μoιρώτσος, CEO και Co-founder της ContactPigeon.