Τη διοργάνωση της ετήσιας συνέντευξης τύπου για τα οικονομικά αποτελέσματα της Bosch Ελλάδας, μέλους του ομίλου Bosch, ανέλαβε η Concept Communication Strategies. Στο επίκεντρο της εκδήλωσης βρέθηκαν τα οικονομικά αποτελέσματα της Bosch Hellas, η οποία για το 2021 κατέγραψε ενοποιημένες πωλήσεις, αυξημένες κατά 16% στα 221 εκατ., καθώς και η στρατηγική πορεία και οι νέες προοπτικές της Bosch σε ομιλικό επίπεδο για το 2022.

«Είναι ιδιαίτερα τιμητικό για εμάς το γεγονός ότι η Bosch Hellas, μία εταιρεία υψηλών προδιαγραφών στον τομέα της τεχνολογίας, επέλεξε να εμπιστευτεί ένα ανεξάρτητο ελληνικό agency για τη διεξαγωγή της συνέντευξης τύπου των οικονομικών αποτελεσμάτων του έτους.

Η συγκεκριμένη συνέργεια αποτελεί μία επένδυση στην ελληνική επιχειρηματικότητα, σε πλήρη συνάρτηση με το πρωτοπόρο και leading όραμα της Bosch Hellas», δήλωσε σχετικά η Γιώτα Χουλιαρά, CEO της Concept.