Η συνεργασία των δύο πλευρών συμπλήρωσε τα 5 χρόνια

Το τηλεοπτικό σποτ επικεντρώνεται όχι στο «γιατί» να επιλέξει κανείς «Πουκαμισά», αλλά στο αποτέλεσμα της επιλογής αυτής. Όπως αναφέρει δε, η σχετική ανακοίνωση, «εγκαταλείπεται ο φορμαλισμός και επιλέγεται η προβολή ενός slice of life με πρωτότυπο και ανατρεπτικό τρόπο». Το σενάριο της ταινίας είναι βασισμένο σε πραγματικό γεγονός, τα γυρίσματα έγιναν υπό την σκηνοθετική καθοδήγηση του Κώστα Σταμούλη, ενώ η παραγωγή πραγματοποιήθηκε από το Sting Studio. Η καμπάνια θα αναπτυχθεί στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο και το διαδίκτυο, σε δύο φάσεις. Μία εντός Ιουνίου και μια για την κύρια περίοδο των εγγραφών, από τα τέλη Αυγούστου.