H επικοινωνία του νέου gadget βασίστηκε σε ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας στα social media που σχεδίασε και υλοποίησε η Communication Effect και το οποίο περιελάμβανε influencer marketing, Facebook διαγωνισμό, καθώς και τη δημιουργία native content σε δημοφιλή sites. Με κύριο μήνυμα reinvent memories, celebrities, influencers και YouTubers δημιούργησαν και ανέβασαν tailor made περιεχόμενο (φωτογραφίες, short videos, vlogs) για τον HP Sprocket στους προσωπικούς λογαριασμούς τους στα social media.

Επιπλέον, στη σελίδα της HP στο Facebook έτρεξε διαγωνισμός όπου περισσότεροι από 2.000 χρήστες απάντησαν με ένα σχόλιο ποια θα ήταν η πρώτη φωτογραφία που θα εκτύπωναν με έναν HP Sprocket. Τέλος, πραγματοποιήθηκε εκδήλωση αφιερωμένη σε δημοσιογράφους και εκπροσώπους από μέσα τεχνολογίας και lifestyle προκειμένου να γνωρίσουν από κοντά τις δυνατότητες του HP Sprocket.