Σε ολοκληρωμένη καμπάνια επικοινωνίας για την εισαγωγή στην ελληνική αγορά της συνδρομητικής υπηρεσίας HP Instant Ink, προχώρησε η HP Hellas. Το πλάνο επικοινωνίας οργάνωσε και υλοποίησε η Communication Effect και περιλαμβάνει 360ο επικοινωνία με παρουσία σε τηλεοπτικές εκπομπές, αναφορές σε ραδιοφωνικούς σταθμούς, καθώς και ενέργειες PR και Social Media, όπως virtual press briefing, δελτία Τύπου, native αρθρογραφία και συνεργασία με influencers και YouTubers.

Στο πλαίσιο αυτό, συνεργάστηκε με τη Βενετία Καμάρα, τη Δανάη Μπάρκα, την Ελιάννα Χρυσικοπούλου, τους Traction, τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου, τη Δέσποινα Καμπούρη, τους Techit Serious και τη My Life is Maria, με στόχο να αναδείξει πλεονεκτήματα και οφέλη της, όπως εξοικονόμηση στα έξοδα μελάνης, ευελιξία, χαμηλό κόστος των πακέτων και δυνατότητα ανακύκλωσης των χρησιμοποιημένων δοχείων χωρίς κόστος.