H Communication Effect υποστηρίζει το TEDxAthens 2011 πέρα από τις παραδοσιακές ανάγκες PR, στους τομείς της digital επικοινωνίας, του online reputation, στο one-to-one marketing και το brand building. Όλες οι δράσεις σχεδιάζονται σε συνεργασία με τους εθελοντές της ομάδας καθώς και με άλλες εταιρείες επικοινωνίας.

Η εταιρεία, επιπλέον, συμμετέχει ενεργά στο σχεδιασμό και την οργάνωση δύο επίκαιρων δράσεων, του TEDxAthens Challenge, ενός διαγωνισμού στον οποίο υποβλήθηκαν 153 προτάσεις για τη μάθηση και την εκπαίδευση, καθώς επίσης σε δράση που αφορά στη συζήτηση γύρω από το επόμενο μοντέλο στον ελληνικό αθλητισμό, μετά το τέλος των κρατικών επιχορηγήσεων.

Τέλος, η Communication Effect «υιοθετεί» μία από τις προτάσεις του TEDxAthens Challenge, την οποία και θα υποστηρίξει στους τομείς της επικοινωνίας και του networking, ώστε να επιτύχει τους στόχους, τόσο στην Ελλάδα όσο και εκτός της χώρας μας, μέσα από το δίκτυο της Edelman.