Η ψηφοφορία είναι μυστική και βασίζεται σε ένα μεγάλο εύρος κριτηρίων ανάλογα με τον τομέα που δραστηριοποιείται η κάθε εταιρεία, όπως στρατηγική σκέψη, innovative process, αποτελέσματα και δημιουργικότητα. Τα βραβεία τιμούν εκείνους που είχαν επιτυχημένη πορεία τους τελευταίους 12 μήνες και έχουν επιδείξει αριστεία όχι μόνο στην εξειδίκευση, αλλά και στην εξυπηρέτηση πελατών και μέσα στα προβλεπόμενα budgets.

Ο CEO της Communication Effect, Στ. Χαϊκάλης, μετά την ανακοίνωση της βράβευσης τόνισε: «Η  διάκριση δίνει χαρά, αλλά και κίνητρο για τον επόμενο στόχο. Η καλύτερη απάντηση στις αλλαγές που έρχονται από παντού είναι: ομαδική δουλειά, ασταμάτητη αναζήτηση του φρέσκου και εμπιστοσύνη στους νέους. Κάπως έτσι, η δίψα για δημιουργικότητα είναι μια ευχάριστη “αμαρτία”».