Νέο σποτ, με την υπογραφή της Communication Factory
Η Coffeeway λάνσαρε πριν λίγες ημέρες νέα τηλεοπτική καμπάνια, επιστρέφοντας στην τηλεόραση μετά από δύο χρόνια απουσίας.

Το νέο σποτ επιμελήθηκε η Communication Factory. Τα Coffeway λάνσαραν στο οργανωμένο λιανεμπόριο την premium συλλογή 5 αρωματικών καφέ φίλτρου Coffeeway Flavored Filter Collection τον Απρίλιο του 2017. Σε συνέχεια της επιτυχημένης τοποθέτησης, προστέθηκαν το 2018 δύο ακόμα συσκευασίες κλασικού καφέ φίλτρου. Στόχος της νέας καμπάνιας είναι να διαδοθεί ακόμα περισσότερο ένα αγαπητό brand όπως τα Coffeeway, να γνωστοποιηθούν τα προϊόντα της συλλογής συσκευασμένου καφέ και η διάθεσή τους στα Super Market.

Concept της καμπάνιας και του νέου τηλεοπτικού σποτ είναι η απαθανάτιση (μέσω selfie) των ξεχωριστών στιγμών της ημέρας, συμπεριλαμβανομένης της ιδιαίτερης στιγμής που ο καθένας απολαμβάνει τον καφέ που επιλέγει. Motto της νέας καμπάνιας είναι το «Ο καφές που σου αξίζει/the coffee you deserve», δίνοντας έτσι όλη τη σημασία της ποιότητας των προϊόντων και των αξιών του brand Coffeeway. Η νέα καμπάνια είναι youth oriented, καθώς ο στόχος είναι όλο και περισσότεροι νέοι να δοκιμάσουν τα προϊόντα Coffeeway.