Με TV, ρ/φ, social media, με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου

Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια της Coffee Lab για τις νέες κάψουλες, οι οποίες είναι συμβατές με μηχανές Nespresso. Στην καμπάνια πρωταγωνιστεί ο ambassador της εταιρείας, Γρηγόρης Αρναούτογλου, ο οποίος συστήνει στο καταναλωτικό κοινό το νέο προϊόν, περιγράφοντας με γλαφυρό τρόπο τα συστατικά του. Η καμπάνια δημιουργήθηκε in-house, σε παραγωγή της Stefi Productions, και αποτελείται από τέσσερις διαφημιστικές ταινίες, μία για κάθε ποικιλία: Βραζιλία, Γουατεμάλα, Αιθιοπία και Κένυα.

Έχει δε στόχο να δώσει την ευκαιρία στο κοινό να δημιουργεί το ίδιο τις γεύσεις της προτίμησής του στο σπίτι με τα δικά του μέσα. Η καμπάνια θα τρέξει στην τηλεόραση, στα social media της εταιρείας και του Γρηγόρη Αρναούτογλου, ενώ έχει παρουσία με χορηγία στην πρωινή ραδιοφωνική εκπομπή του ambassador στον ραδιοφωνικό σταθμό Sfera 102.2 και στην τηλεοπτική εκπομπή του «The 2night Show».