Τα Coffee Little Island, για αγορές με περιορισμένη πληθυσμιακή κάλυψη ή εποχικότητα.
Η Coffee Island, η οποία γιόρτασε πρόσφατα τα 20 χρόνια της με ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα και διεύρυνση της προϊοντικής γκάμας της, παρουσιάζει ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο για τους επενδυτές της. Πρόκειται για τα Coffee Little Island, ένα καινούριο μοντέλο καταστημάτων που στόχο έχει να καλύψει τη ζήτηση αγορών με περιορισμένη πληθυσμιακή κάλυψη, εποχικότητα ή ιδιαίτερες ανάγκες. Ένα μοντέλο προσαρμοσμένο στις ιδιαιτερότητες της εκάστοτε αγοράς που μπορεί να φιλοξενηθεί σε μικρούς χώρους ή να πάρει τη μορφή του ως shop-in-shop, καντίνα ή pop-up store.
Το πρώτο κατάστημα Coffee Little Island βρίσκεται υπό κατασκευή στην περιοχή των Μαλίων Κρήτης, ενώ έχει δρομολογηθεί ήδη η δημιουργία τριών νέων αντίστοιχων καταστημάτων σε άλλες περιοχές της Ελλάδας. «Τα Coffee Little Island, αποτελούν την προσεκτικά σχεδιασμένη απάντησή μας στις νέες απαιτήσεις των καταναλωτών και ανάγκες των επενδυτών. Είμαστε βέβαιοι πως το νέο αυτό μοντέλο καταστημάτων θα διευκολύνει την πρόσβαση των επισκεπτών σε σημεία στα οποία μέχρι σήμερα δεν υπήρχε μία τέτοια δυνατότητα και θα συνεισφέρει σημαντικά στο success story της Coffee Island», δήλωσε ο Μιχάλης Καμβύσης, Υπεύθυνος Ανάπτυξης Δικτύου της Coffee Island.