Ευρεία καμπάνια, στο πλαίσιο υποστήριξης του 4ου sequel της ταινίας

Στο πλαίσιο της συνεργασίας του τέταρτου sequel, Επικίνδυνη Αποστολή: Πρωτόκολλο Φάντασμα (Mission: Impossible – Ghost Protocol), που βγαίνει στις κινηματογραφικές αίθουσες στις 15 Δεκεμβρίου, η Coca-Cola Zero θα υλοποιήσει ολοκληρωμένη καμπάνια επικοινωνίας, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, digital ενεργοποίηση και ειδικές συσκευασίες, με έμπνευση τη φιλοσοφία της μάρκας να κάνει το αδύνατο δυνατό, αλλά και την πλοκή της ταινίας.

Το τηλεοπτικό σποτ της Coca-Cola Zero, σε συνεργασία με την Paramount Pictures, παρουσιάζει μια από τις πιο εντυπωσιακές σκηνές της ταινίας, κατά την οποία ο πρωταγωνιστής Tom Cruise πηδάει από τον ουρανοξύστη Burj Khalifa, το ψηλότερο κτίριο του Ντουμπάι, μετρώντας αντίστροφα μέχρι το μηδέν. Η διαφήμιση θα προβάλλεται παγκοσμίως μέχρι το τέλος της χρονιάς, τόσο στις τηλεοπτικές, όσο και τις κινηματογραφικές οθόνες.

Επιπλέον, μέσω του www.CokeZero.com/Mission, η Coca-Cola Zero προσκαλεί τους καταναλωτές να γίνουν μέλη της Impossible Mission Force, και να ολοκληρώσουν μια σειρά αποστολών κατασκοπίας, αποκτώντας έτσι πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο της ταινίας, ενώ όσο πλησιάζει η ημερομηνία για την πρεμιέρα του έργου, η Coca-Cola Zero θα παρουσιάζει και άλλες δράσεις.

Τέλος, ειδικά γραφικά εμπνευσμένα από χαρακτηριστικά στοιχεία του φιλμ, όπως το φλεγόμενο φιτίλι και μυστικοί κωδικοί, θα στολίσουν τις συσκευασίες του προϊόντος για περιορισμένο διάστημα.