Εθνική στρατηγική ανά κανάλι και ενίσχυση της ομάδας πωλήσεων

Στην αναβάθμιση της δομής πωλήσεων προχωρά η Coca-Cola Τρία Έψιλον, προκειμένου να ανταποκριθεί στις εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών της και στη νέα πραγματικότητα που έχει διαμορφωθεί εν μέσω πανδημίας. Συγκεκριμένα, η εταιρεία περνά πλέον από τη στρατηγική ανά γεωγραφική περιοχή σε εθνική στρατηγική ανά κανάλι με τέσσερις ομάδες στη δομή πωλήσεων: 1. Modern Trade, 2. HoReCa, 3. Χονδρεμπόριο, και 4. Field Sales.

Παράλληλα, αξιοποιεί insights και νέες ευκαιρίες ανάπτυξης σε ανερχόμενα κανάλια όπως το e-commerce, μέσα από τη νέα εξειδικευμένη ομάδα e-commerce για όλα τα κανάλια. Επιπλέον, επενδύει σταθερά στους ανθρώπους της, ενισχύοντας τη μεγαλύτερη, όπως τη χαρακτηρίζει, ομάδα πωλήσεων της χώρας με προσλήψεις, εξειδικευμένες εκπαιδεύσεις και σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης για τους εργαζομένους της, μέσω του νέου προγράμματος «Ακαδημία Πωλήσεων».