Η Coca-Cola Τρία Έψιλον προχωρά στην περαιτέρω ενδυνάμωση του στελεχιακού δυναμικού της, με τρία αξιόλογα στελέχη που διακρίνονται για την πολυετή εμπειρία και τη σημαντική παρουσία τους στην αγορά. Πιο συγκεκριμένα, το ρόλο της Διευθύντριας Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων Ελλάδας, αναλαμβάνει από τη Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014, η Αγγελική Πατρούμπα, στέλεχος με περισσότερα από 15 χρόνια επαγγελματικής σταδιοδρομίας και ουσιαστική γνώση της αγοράς, που χτίστηκε μέσα από μια σειρά ρόλων ευθύνης σε εταιρείες συμβούλων επικοινωνίας και σε μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες.

H Αγγελική Πατρούμπα προέρχεται από τη Lafarge,  όπου από το 2007 κατείχε τη θέση της Country Communications  Manager, χαράσσοντας τη στρατηγική και υλοποιώντας επιτυχημένα προγράμματα επικοινωνίας. Μέσα από τη νέα της θέση θα είναι επικεφαλής για το σχεδιασμό και την υλοποίηση της επικοινωνιακής στρατηγικής της  Coca-Cola Τρία Έψιλον.

Επιπλέον, στο πλαίσιο της αξιοποίησης ευκαιριών μεταξύ της Coca-Cola Τρία Έψιλον και της The Coca-Cola Company για την ανάπτυξη στελεχών, η Αντιγόνη Παγουλάτου αναλαμβάνει από τις 15 Σεπτεμβρίου τα καθήκοντα της Διευθύντριας Marketing Ελλάδας. Η Αντιγόνη Παγουλάτου προέρχεται από την The Coca-Cola Company, όπου κατείχε το ρόλο της Marketing & Category Manager για την Κεντρική και Νότια Ευρώπη, εξυπηρετώντας 23 χώρες. Επιπλέον, διαθέτει 17 χρόνια εμπειρίας στο Marketing κατά τη διάρκεια των οποίων έχει αποκτήσει σημαντική εμπειρία και τεχνογνωσία στους τομείς της επικοινωνίας καταναλωτών και της ανάπτυξης νέων προϊόντων.

Τέλος, τα καθήκοντα της Διευθύντριας Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδας και Κύπρου έχει αναλάβει ήδη από την 1η Ιουλίου 2014  η Τζίνα Κυβετού. Ξεκινώντας την καριέρα της το 1993 στην Τρία Έψιλον Ελλάδας ως Graduate Trainee και αναλαμβάνοντας στη συνέχεια σημαντικές θέσεις αυξημένης ευθύνης στην εταιρεία, η Τζίνα Κυβετού αντιπροσωπεύει με τον καλύτερο τρόπο την εταιρική φιλοσοφία ανάπτυξης των εργαζομένων, που διακρίνει την Coca-Cola Τρία Έψιλον.

Με την κίνηση αυτή η Coca-Cola Τρία Έψιλον ενδυναμώνει την εσωτερική της οργάνωση αξιοποιώντας το ταλέντο των ανθρώπων της αλλά και προσελκύοντας αξιόλογα στελέχη της αγοράς. Τα τρία νέα στελέχη, που έχουν σαν κοινά χαρακτηριστικά, μεταξύ άλλων, την αποτελεσματικότητα και τη δημιουργική σκέψη, αναμένεται να ενισχύσουν τη διοικητική ομάδα, βιώνοντας τις αξίες της εταιρείας και λειτουργώντας ως ένα με τον υπόλοιπο οργανισμό.