Η Coca-Cola Βορείου Αμερικής ανακοίνωσε ότι θα διπλασιάσει σχεδόν το media spend σε minority-owned εταιρείες τα επόμενα τρία χρόνια. Συγκεκριμένα, δεσμεύεται ότι τουλάχιστον το 8% του ετήσιου ad budget της θα κατευθύνεται σε πλατφόρμες ιδιοκτησίας μαύρων, Ισπανών, Αμερικανό-Ασιατών και συνεργατών τους, μέχρι το 2024. Η εταιρεία έχει ήδη πενταπλασιάσει το minority owned media spend της σε σύγκριση με το 2020.

Η Coca-Cola σκοπεύει, παράλληλα, να «χτίσει» νέες σχέσεις με συνεργάτες όπως οι Ebony/Jet, Revolt και My Cultura, προσθέτοντάς τους στους μακροχρόνιους multicultural συνεργάτες της όπως την Essence και την Univision. «Ακολουθώντας μια λεπτομερή ανάλυση για το marketing spend μας, διαπιστώσαμε ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε περισσότερα για να υποστηρίξουμε ισότιμα το τοπίο των media δημιουργώντας ευκαιρίες ανάπτυξης για τις minority owned εταιρείες και να έχουμε αποτελέσματα», αναφέρει η Melanie Boulden, CMO της Coca-Cola North America.

(Πηγή: AdAge)