Τη νέα διαφημιστική καμπάνια της «Η καλύτερη Coca-Cola που έγινε ποτέ» παρουσιάζει η Coca-Cola στην Ελλάδα, καλώντας το κοινό να δοκιμάσει τη νέα Zero. Το ανανεωμένο αναψυκτικό διαθέτει τα ίδια συστατικά, αλλά διαφορετικό μείγμα αρωματικών υλών, ώστε να βρίσκεται ακόμη πιο κοντά στην αυθεντική Coca-Cola, καθώς και ανανεωμένη συσκευασία, με το κόκκινο χρώμα της μάρκας να επικρατεί και το λογότυπο της σε μαύρο χρώμα. Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Coca-Cola Zero θα υποστηριχθεί μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας, το οποίο περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, digital και social media ενέργειες, e-sampling, out of home επικοινωνία, καθώς και in-store activations.