Τα Costa Coffee παίρνουν τη θέση της για 3 μέρες, για την προβολή της νέας τους σειράς έτοιμων ροφημάτων. «Πρόκειται για μια εξαιρετική και ιστορική στιγμή για εμάς», σχολίασε η Sarah Barron, Chief Growth Officer στα Costa Coffee. Η διαφήμιση αποτελεί το πρώτο στάδιο καμπάνιας που θα συμπεριλαμβάνει digital, PR και γευστικές δοκιμές, καθώς και ένα Costa Coffee Flavour Rooms pop-up κατάστημα.

Η αλυσίδα εξαγοράστηκε από την Coca-Cola ένα χρόνο πριν και η νέα σειρά RTD αποτελεί την πρώτη καινοτομία που προέκυψε στο πλαίσιο της νέας ιδιοκτησίας. Ο Kris Robbens, Marketing Director της Coca-Cola Μεγάλης Βρετανίας και Ιρλανδίας, προσθέτει: «Καινοτομούμε διαρκώς και το Costa Coffee Ready-To-Drink συνιστά το πιο πρόσφατο συναρπαστικό παράδειγμα».
(Πηγή: Marketingweek.com)