Τον ρόλο ανέλαβε η Melanie Boulden

Η Melanie Boulden, προερχόμενη από τη Reebok και την Crayola, είναι η νέα senior VP Marketing της Coca Cola για τη Βόρεια Αμερική, με αρμοδιότητες οι οποίες αφορούν τόσο την κρίσιμη για την εταιρεία αγορά των ΗΠΑ, όσο και την προβολή στο Super Bowl και τους θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες.

Το νέο στέλεχος συνεργάζεται με την Coca Cola τον τελευταίο χρόνο στον τομέα των stills, ο οποίος περιλαμβάνει το νερό, τον καφέ και το τσάι. Η αναβάθμισή της σε Μarketing VP σηματοδοτεί την πρόθεση της εταιρείας να δώσει νέο «αέρα» στη διαφημιστική της προσέγγιση, δεδομένου ότι η M. Boulden είναι ακόμα σχετικά νέα συνεργάτιδα και η εμπειρία της δεν αφορά τα συσκευασμένα καταναλωτικά προϊόντα. Αρχικά, διετέλεσε Πρόεδρος της μονάδας venturing και emerging brands της Coca Cola, ενώ ακολούθησε η μετάθεσή της ως υπεύθυνης για τα stills, ρόλο τον οποίο θα διατηρήσει μαζί με την επίβλεψη του marketing τόσο των stills, όσο και των ανθρακούχων ποτών.

(Πηγή: Ad Age)