Την πρώτη της εδώ και 5 χρόνια, παγκόσμια φιλοσοφία και πλατφόρμα επικοινωνίας με τίτλο «Real Magic», παρουσίασε χθες η Coca-Cola. Η πλατφόρμα φιλοδοξεί να ενώνει τους ανθρώπους κάθε ημέρα, ενώ, αντλώντας έμπνευση από τους τελευταίους 18 μήνες, καλεί το κοινό να ανακαλύπτει τη μαγεία στις αναπάντεχες στιγμές και στις αντιφάσεις του σήμερα.

«Η φιλοσοφία της πλατφόρμας “Real Magic” έχει τις ρίζες της στην πεποίθηση πως οι αντιφάσεις μπορεί να κάνουν τον κόσμο πιο ενδιαφέροντα, γεμάτο εξαιρετικούς ανθρώπους, απρόσμενες ευκαιρίες και υπέροχες στιγμές», σημείωσε ο Manolo Arroyo, Chief Marketing Officer της The Coca-Cola Company. Η πλατφόρμα λανσάρεται σε συνδυασμό με την ανανεωμένη εικόνα του brand και με τη νέα προοπτική του λογοτύπου του «Αγκαλιά», το οποίο θα προβάλλεται πλέον στις καμπάνιες.

Για την υλοποίησή του, η Coca-Cola συνεργάστηκε με τις Wieden+Kennedy London, KnownUnknown και Kenyon Weston. Την πλατφόρμα συνοδεύει η νέα καμπάνια «Μια Coca-Cola πάντα μας ενώνει». Η ταινία κυκλοφόρησε διαδικτυακά στις 27 Σεπτεμβρίου, με πρωταγωνιστές 3 gamers, τους DJ Alan Walker, Team Liquid’s Aerial Powers και Average Jonas, και την υπογραφή της BETC London, του κινηματογραφικού σκηνοθέτη Daniel Wolfe και του συνεργάτη παραγωγής gaming και CGI, Mathematic. Η καμπάνια θα περιλαμβάνει ψηφιακή επικοινωνία, ενέργειες στα social media και outdoor παρουσία.