Στο πλαίσιο του προγράμματος «Νιώσε την καρδιά σου»

Ξεχωριστή στιγμή της βραδιάς αποτέλεσε η εμφάνιση στο catwalk του κόκκινου φορέματος που σχεδίασε η BSB ειδικά για την Coca-Cola light και το MAD, το οποίο μπορεί να φορεθεί με 10 διαφορετικούς τρόπους. Η χορηγία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Νιώσε την καρδιά σου» της Ελληνικής Εταιρείας Λιπιδιολογίας, Αθηροσκλήρωσης και Αγγειακής Νόσου, που σκοπό έχει την αφύπνιση των γυναικών γύρω από τα καρδιαγγειακά νοσήματα.

Μέρος από τις πωλήσεις του κόκκινου φορέματος και των εισιτηρίων της βραδιάς, θα διατεθεί για τους σκοπούς του προγράμματος, που συνεχίζεται για δεύτερη χρονιά με την υποστήριξη της Coca-Cola light.