Τη διεθνή καμπάνια «Believing is Magic» λανσάρει η Coca-Cola, στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Κυπέλλου της FIFA 2022, που ξεκινά στις 20 Νοεμβρίου στο Κατάρ. Χτίζοντας πάνω στην πλατφόρμα marketing του brand «Real Magic», έχει στόχο να αναδείξει τις «απλές στιγμές σύνδεσης» που βιώνουν οι φίλοι του ποδοσφαίρου. Η κεντρική ταινία ακολουθεί μια φίλαθλο που, αφού πιει μια γουλιά Coca-Cola, μεταφέρεται σε ένα υπαίθριο πάρτι όπου γιορτάζει τη νίκη της ομάδας της.

Την καμπάνια πλαισιώνουν 3 digital spots για τις υποσχέσεις που διατίθενται να κάνουν οι οπαδοί, ώστε η ομάδα τους να κερδίσει το τρόπαιο, από το να τρέχουν στη δουλειά κάθε μέρα, μέχρι να ξυρίσουν το κεφάλι τους ή να κάνουν τατουάζ.

Με την έναρξη του τουρνουά, η εταιρεία σκοπεύει να «τρέξει» επιπλέον digital περιεχόμενο, εστιάζοντας στις προλήψεις των θεατών, ενώ νέες συσκευασίες θα ντύνονται με χρώματα ομάδων. Συνεργάζεται παράλληλα με τη FIFA για ένα tour στο πλαίσιο του οποίου το τρόπαιο θα ταξιδέψει σε 51 χώρες και περιοχές. Η Coca-Cola είναι επίσημος χορηγός του World Cup από το 1978 και διαφημίζεται σε κάθε στάδιο της διοργάνωσης από το 1950.

(Πηγή: Marketingweek.com)