Οι νέες τεχνολογίες επαναπροσδιορίζουν το Μάρκετινγκ της εταιρείας

(ΑτλΑντα)  Όπως τονίζει ο Muhtar Kent, CEO, «η ραγδαία εξέλιξη στις συνήθειες και τη συμπεριφορά του κόσμου, προϋποθέτει διαφορετική προσέγγιση. Σήμερα, οι καταναλωτές έχουν μεγαλύτερη δύναμη. Χρειάζεται να επικοινωνείς μαζί τους». Κάτι που κάνει και μέσω της σελίδας της στο Facebook, που διαθέτει 33 εκατ. fans αν και δεν δημιουργήθηκε από την ίδια, αλλά από δύο φίλους του brand. Με αυτά τα θέματα θα καταπιαστεί το 9th Marketing Directors Forum, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 20 Οκτωβρίου, στη Grande Bretagne.

Με θέμα «Embrace Open Marketing: You, Your brands and the customer rEvolution», το συνέδριο θα επισημάνει πώς μπορούν τα brands να επωφεληθούν από την αυξανόμενη δύναμη των πελατών και να αξιοποιήσουν τις ψηφιακές ευκαιρίες. Μεταξύ των keynote speakers είναι η Charlene Li, ειδήμων στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών από τα brands, καθώς και οι καταξιωμένοι marketers Phil Rumbol και Simon Clift -πρώτευσαν το 2009 στη σχετική λίστα του Campaign με τους κορυφαίους marketing directors.