Παρουσιάζοντας τη νέα της καμπάνια «Taste the Feeling»

Η Coca-Cola υποδέχτηκε το κοινό στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της στο City Link. Περισσότεροι από 1.500 επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ζωντανά τις ομιλίες της κεντρικής αίθουσας και ταυτόχρονα να ανακαλύψουν τη νέα εποχή της μάρκας μέσα από την καμπάνια Taste the Feeling. Οι παρευρισκόμενοι γνώρισαν από κοντά τη νέα καμπάνια, μέσα από ειδικές οθόνες που πρόβαλλαν το νέο τηλεοπτικό σποτ, καθώς και όλο το δημιουργικό υλικό που δημιουργήθηκε παγκοσμίως, για τις ανάγκες της προώθησης της καμπάνιας.