Το πιο πολυσύχναστο σημείο της Νέας Υόρκης επέλεξε η Coca-Cola για να προβάλλει το μήνυμα της κοινωνικής αποστασιοποίησης, για προστασία από τον κορωνοϊό.
«Αραιώνει» τη γραμματοσειρά της στο billboard της Times Square.
Το πιο πολυσύχναστο σημείο της Νέας Υόρκης επέλεξε η Coca-Cola για να προβάλλει το μήνυμα της κοινωνικής αποστασιοποίησης, για προστασία από τον κορωνοϊό. Από την Κυριακή, το brand εμφανίζεται στη διάσημη γιγαντοοθόνη του κέντρου της πόλης, μόνο που τα γράμματα που σχηματίζουν την επωνυμία του και τα οποία παραδοσιακά είναι πολύ κοντά το ένα στο άλλο, βρίσκονται τώρα σε απόσταση.
«Το να μείνουμε μακριά είναι ο καλύτερος τρόπος να μείνουμε συνδεδεμένοι», αναφέρει το μήνυμα που συνοδεύει την επικοινωνία. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας, η διαφήμιση, με την υπογραφή της Mercardo McCann, θα «τρέξει» μόνο στο συγκεκριμένο σημείο. Η επαναπροσέγγιση του logo του brand αναψυκτικών θυμίζει για κάποιους μια αντίστοιχη προσπάθεια των McDonald’s στη Βραζιλία, που απομάκρυναν τις χρυσές αψίδες προσθέτοντας κενό ανάμεσά τους.
H εικόνα εμφανίστηκε στα social media της εταιρείας, δέχθηκε ωστόσο επικρίσεις για οπορτουνισμό. Αν και απαιτείται προσοχή από τις μάρκες, έρευνα της Ace Metrix έδειξε ότι το 75% των καταναλωτών θεωρεί ότι τα brands έχουν ευθύνη να βοηθήσουν έμπρακτα κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Προς αυτή την κατεύθυνση, το Coca-Cola Foundation δεσμεύεται να προσφέρει υποτροφίες συνολικής αξίας 13,5 εκατ. δολαρίων σε ΜΚΟ που προσφέρουν ανθρωπιστική υποστήριξη.
(Πηγή: AdAge)