Παραμένει σταθερή στη στρατηγική της δυναμικής επένδυσης στο marketing η Coca-Cola, η οποία ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να διατηρήσει τα επίπεδά της, το τελευταίο τρίμηνο του 2022, μετά από «σημαντική» αύξησή της το Q3.

Σύμφωνα με τον CEO, James Quincey και τον CFO, John Murphy, στόχος είναι η διασφάλιση της «μακροπρόθεσμης υγείας της εταιρείας», σημειώνοντας ότι η επένδυση στο marketing παραμένει καθοριστική για τη διαχείριση των τρεχουσών μακροοικονομικών προκλήσεων. Υποστήριξαν επίσης ότι η επιλογή αυτή έχει αποδώσει καρπούς, ειδικά σε brands όπως η Sprite, η οποία αποτελεί πλέον μάρκα αξίας 1 δισ. δολαρίων.

Η Coca-Cola είδε επίσης τα τριμηνιαία έσοδά της να κινούνται ανοδικά κατά 10% στα 11,1 δισ. δολάρια, με την εταιρεία να αναμένει ετήσια ανάπτυξη οργανικών εσόδων 14-15%. «Επενδύουμε σε consumer facing marketing για να επιτύχουμε ένα φρέσκο ξεκίνημα για το επόμενο έτος», σχολίασε ο Murphy. Όπως αναφέρθηκε, αν και εντοπίζονται αλλαγές στις καταναλωτικές συμπεριφορές, ειδικά στην Ευρώπη, όπου το κοινό στρέφεται στις ιδιωτικές ετικέτες, υπάρχουν περιθώρια διεύρυνσης του μεριδίου της εταιρείας «μέσα από πειθαρχημένη κατανομή πόρων», αν και δεν αποκλείονται περικοπές στο marketing αν και όπου χρειαστεί.

(Πηγή: Marketigweek.com)