Στο πλαίσιο του στόχου διπλασιασμού των μεγεθών της ως το 2020

Μιλώντας στο Mobile World Congress της Βαρκελώνης, ο Tom Daly, Group Director Mobile & Search της Coca-Cola ανέφερε ότι η εταιρεία σκοπεύει να συνεργασθεί με εταιρείες τεχνολογίας και παρόχους, ώστε να προβλέψει τις επιθυμίες των πελατών και να παρακινήσει τις συναλλαγές. «Υπάρχουν περίπου 6 δις. κινητά τηλέφωνα στον κόσμο. Εμείς, κάθε μέρα σερβίρουμε περίπου 1,8 δις. μερίδες. Θα ήθελα η Coca-Cola να βρίσκεται σε κάθε χέρι που κρατά ένα κινητό τηλέφωνο», ανέφερε ο ίδιος.

Οι εμπειρίες που θέλει να δρομολογήσει η μάρκα, ευελπιστεί ότι θα χτίσουν τόσο το «love brand» όσο και τις πωλήσεις. «Δεν είμαστε μόνον στο brand building business. Είμαστε και στο direct response business», ανέφερε ο Daly χαρακτηριστικά.

Η Coca-Cola έχει αναπτύξει συνεργασίες με παρόχους όπως οι AT&T και Isis, για την ανάπτυξη εργαλείων όπως η πληρωμή μέσω κινητού. Αυτό θα έλυνε όπως λένε ένα πρόβλημα όπως η επιλογή κάποιων καταναλωτών να μην αγοράσουν το προϊόν, επειδή δεν έχουν αρκετά ψιλά στην τσέπη τους. «Ο καταναλωτής θα μπορούσε να πάει στον αυτόματο πωλητή χωρίς τίποτε άλλο μαζί του εκτός από ένα password, που θα έχει λάβει με SMS στο κινητό του».