Στην παγκόσμια online καμπάνια του Global Cinema Advertising Association (SAWA) και των μελών του από όλον τον κόσμο, συμμετέχει η ελληνική εταιρεία κινηματογραφικής διαφήμισης CineNews.

Η καμπάνια με τίτλο #HelloBigScreen Ad Legends, έχει στόχο την ανάδειξη των χαρακτηριστικών του κινηματογράφου, την ενημέρωση του κοινού σχετικά με το αντίκτυπό του και την προσέγγιση στελεχών marketing, creative και media agencies και του κοινού, και θα λανσαριστεί στις 25 Οκτωβρίου. Αποτελείται από ένα σύντομο video και πολλαπλές social media καμπάνιες, με πρωταγωνιστές γνωστούς ανθρώπους της διαφήμισης και του κινηματογράφου, οι οποίοι μοιράζονται τις σκέψεις τους σχετικά.

Η καμπάνια θα «τρέξει» στις κινηματογραφικές αίθουσες, στον Τύπο και σε πλατφόρμες social media (Facebook, Twitter, Instagram και YouTube). Στην καμπάνια λαμβάνουν μέρος πάνω από 30 χώρες μέλη του SAWA, ενώ συμμετέχουν διακεκριμένοι brand consultants και creative directors, όπως ο Sir John Hegarty και ο Marcello Serpa, πρώην Creative Director και Co-chairman της AlmapBBDO.