Στο πλαίσιο της φετινής έκδοσης της λίστας Most Admired Companies, το Fortune Greece συνεργάστηκε με τη Cicero Advertising, αναθέτοντάς της τη δημιουργία εξωφύλλων για τις εταιρείες που εντάχθηκαν σε αυτή.
Χρησιμοποιώντας εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, το agency «απένειμε», όπως αναφέρει το ίδιο σε LinkedIn post, 11 «future trophies, εμπνευσμένα από τις αξίες και τα μοναδικά χαρακτηριστικά των εταιρειών».
Η παραγωγή των εικαστικών πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Νίκο Περιάλη και την Blink Design με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης.
«Ποιο ήταν το σημαντικότερο συμπέρασμα αυτής της συνεργασίας ανάμεσα σε human beings και robots; Ότι το AI είναι εργαλείο. Το αποτέλεσμα δεν βγήκε αυτόματα, αλλά μέσα από τη σκέψη μιας έμπειρης δημιουργικής ομάδας και πολλά prompts», σημείωσε σχετικά η Σελήνη Ευθυμίου, General Manager, Cicero Advertising.