Τα μυστικά μιας καμπάνιας με χαμηλό κόστος και εντυπωσιακό αποτέλεσμα

Το 2013 το περίφημο ελβετικό agency ανέλαβε να αναδείξει ως τουριστικό προορισμό ένα μικροσκοπικό χωριουδάκι στην καρδιά των Άλπεων. Επέλεξε ως μέσο το Facebook και κατόρθωσε να κάνει το γραφικό Obermutten γνωστό στα πέρατα της Γης. Στις 7 Απριλίου και στη σκηνή του συνεδριακού κέντρου Δαΐς, o Strategic Planner της Jung von Matt/Limmat, Oliver Vedolin θα παρουσιάσει αυτή τη δουλειά η οποία αποτελεί παράδειγμα για οποιαδήποτε περιοχή στηρίζει την ανάπτυξή της στον τουρισμό. Επίσης, θα αναλύσει το σκεπτικό πίσω από τη δημιουργία μιας καμπάνιας που συνδυάζει το χαμηλό κόστος με το υψηλό engagement και την εντυπωσιακή αποτελεσματικότητα.