Σταθερότητα προς μείωση δείχνουν τα στοιχεία του 2020

Παρά τη σταθερή αύξηση της χρήσης του voice και των ψηφιακών βοηθών από τότε που «γεννήθηκε» η Siri, πριν από πάνω από μια δεκαετία, η αγορά δεν έχει μετασχηματιστεί ουσιαστικά. Μάλιστα, νέα δεδομένα της Perficient Digital δείχνουν ότι το voice ίσως έχει φτάσει σε κάποιου είδους ανώτατο όριο. Φέτος είναι η τέταρτη χρονιά που το agency διεξάγει έρευνα σε περισσότερους από 1.000 ενήλικες στις ΗΠΑ, αναφορικά με τη χρήση που κάνουν στο voice, τη φωνητική αναζήτηση και τους «έξυπνους» βοηθούς.

Στην περσινή μελέτη, το voice κατετάγη δεύτερο, πίσω μόλις από το mobile browser, στην ερώτηση ποια είναι η «πρώτη επιλογή» για την έναρξη mobile search. Φέτος ωστόσο, στην ερώτηση: «Με ποιον τρόπο είναι πιθανότερο να κάνετε ερωτήσεις όταν χρησιμοποιείτε το smart phone σας», οι απαντήσεις εισάγοντας κείμενο σε search app, browser ή search bar στο τηλέφωνο σκόραραν υψηλότερα.

Η μελέτη εξετάζει και τη συχνότητα χρήσης των έξυπνων ηχείων, με τις απαντήσεις «ποτέ» και «λιγότερο από 2 φορές την εβδομάδα» να συγκεντρώνουν ποσοστό 56%. Σύμφωνα με τους αναλυτές, η απογοήτευση με τους ψηφιακούς βοηθούς που δεν καταλαβαίνουν τις ερωτήσεις ή δίνουν λάθος απαντήσεις αποτελεί το σημαντικότερο αίτιο για τη μειούμενη χρήση τους.
(Πηγή: MarketingLand)